Sineklerin Tanrısı – William Golding

sinekler_41

Yine geri döndümmm.
Öncelikle iki kitap alışverişi yapmıştım. Birin de 4 kitap almıştım. Ademden Önce, Sayıların İlmi, Bilinmeyen Kadının Mektubu ve Sineklerin Tanrısıydı. Sineklerin Tanrısı ile yola devam ettik. Bu kitabı birkaç yerde daha duymuştum ama Klasik Okur izlediğim vakit bu kitabın onu çok çekmediğini söylemişti bende merak etmiştim 🙂 Zaten ismi bile beni cezp etmişti. Dedim başlayayım. Ben de aralarda sıkıldım ama kitap o döneme göre çok iyi bir şekilde kaleme alındığını düşünüyorum.
Kitap bir grup çocuğun adaya düşmesi ile verilen bir yaşam savaşını anlatıyor. Burada bir sistem kurulup kurallar belirleniyor fakat ilerleyen zamanlarda şefe karşı ayaklanmalar başlayıp öncelikler değişiyor. Burada sadece hayatta kalmayı değil de daha fazlasını işlemiş olduğunu görüyoruz. Yaşanan olaylar hayatımızda yaşanmakta ve yaşanmaya devam edecektir.

Sonunda yazılan son söze bayıldım. Hatta son sözü bile okusanız kitap hakkında bir tahlil yapmış olursunuz.

Umarım sizde kitabı beğenirsiniz. İyi okumalar.

Kitap içinde yayınlandı

Yorum bırakın