İnsan Ne ile Yaşar – Tolstoy

31Q5NhDpTDL._SX298_BO1,204,203,200_

Merhaba yeniden…

Suç ve Ceza kitabından sonra ince gördüğüm ve elime geçen her kitabı okumaya başladım. Herkesin de bildiği gibi D&R da ikinci kitaba %50 indirim vardı. Bende iki kitap almıştım. Bunlardan biri de İnsan Ne ile Yaşar’dı… Yakın arkadaşım ‘Selda’ da Tolstoy çook seven biri, bu kitabı da bir kaç kere okuduğunu öğrendim 🙂 Gerçekten insan hayatına dokunan çok sevimli 5 hikaye anlatan bir kitap. Kitap çok akıcı ve ince olduğundan aldığım gün bitirdim 🙂 Bu hikayeler insanların şefkati, sevgisi, açgözlülüğü gibi insanların temel ahlaki duyguları üzerine işleniyor. Her bir hikayeden önemli dersler çıkartılıyor. Her birimiz hikayelerdeki olayları yaşamıştır. Bu yüzden herkes bir şeyler buluyor.

Son sözü de kitaptan toparlayıp söyleyeyim istedim: İnsanda ne var? İnsana ne verilmemiştir? insan ne ile yaşar?’ İnsanda sevgi var. İnsana neye ihtiyacı olduğunu bilme yetkisi verilmemiştir. İnsan Tanrısız yaşayamaz. Çünkü seven insan Tanrının, Tanrı da onun içindedir. Çünkü Tanrı sevgidir.’

Kitap içinde yayınlandı

Yorum bırakın