Kumarbaz – Dostoyevski

0000000438745-1.jpgYine bir kitapla dönen ben…

Kumarbaz kitabı bir çırpıda bitireceğiniz bir kitap. Yeraltından Notlar gibi ağır bir kitaptan sonra Kumarbaz iyi geldi. Kitap kumarbazların psikolojisini güzel bir aşk hikayesiyle harmanlayıp bize aktarıyor. Güzel bir aşk hikayesi abartı olduğunun farkındayım ahaha. Çünkü var mı yok mu onu bile anlamak güç. Ey Polina kimi seviyorsun dedim.Ayrıca kitabın Paris kısmını okumak istememiştim. Üzüldüm yani 😦

Dedim sen ne yapıyorsun 😦 Sonun da bazen neye sadece kendi kurgularımıza inanırız. Gerçeği öğrendiğimizde bu ağır geldiğinden yine kendi kurgularımıza inanmayı seçeriz.

-Evet talihsiz sefil,sizi seviyordu… Ah yıkıldığım an.

Şu da var ki, kitapta her şeyini kaybettikten sonra ki durumunu çok iyi anlatmıştı. O kadar iyiydi ki kendimi buldum bazı satır aralarında…

Son söz olarak, artık alışkanlık işlemişse ruha ne yapsak da atamayız.

 

 

 

Kitap içinde yayınlandı

Yorum bırakın